Wellness

1.Kategori Wellness antara katogori yang KILLER atau PALING banyak mendatangkan keuntungun. KENAPA? sebab dekat MALAYSIA ramai orang sakit.

2. DI negara lain juga ramai orang yang ditimpa sakit. Atau pun orang di negara luar suka menjaga kesihatan dan lebih particular pasal kesihatan. BAk kata pepatah sediakan payung sebelum hujan.

3.Orang kecil orang besar orang muda orang tua orang miskin orang kaya orang biru orang hijau semua terdedah kepada risiko penyakit.Jadi skop untuk ini memang tak pernah kontang Dan WELLness produk ini adalah ALTERNATIF bagi rawatan penyakit.

4. MUDAH. dibawa kemana2 dan digunakan. TIada kesan sampingan . TAHAN LAMA sehingga 15 tahun. Medium rawatan menggunakan air. INSYA-ALLAH utk SEMUA penyakit.

5. 4 cara guna. MINUM. MANDI. LETAK( dibahagian sakit). SULUH(gunakan lampu L.E.D putih pusing arah lawan jam).

6.Cara yang paling pantas utk MENTENAGAKAN air dengan melalukan pada permukaan BIODISC.

 

KELEBIHAN

  • Membuat rasa segar dan re-juvunasi.
  • Amalkan minum air biodisc 2 utk mengharmonikan tahap tenaga dalam badan.
  • Meningkatkan tahap nutrien dan memaksimakan tahap biologi makanan.
  • Mengurangkan ketidak seimbangan tenaga dalam badan dan meningkatkan kandungan oksigen dalam sel-2 darah serta melewatkan proses penuaan.

7. MULTI PURPOSE atau pelbagai guna menjadikan produk ini mudah diniagakan. Selain utk kesihatan , Produk ini juga digunakan utk JIMAT minyak kereta, GAS dan ELEKTRIK. AJAIB?

8. Dalam kategori WELLNESS terdapat juga beberapa produk lain . Tetapi saya lebih rekemenkan biodisc ini kerana 1001 pengunaan.

 

Nak jadi SAUDAGAR bersama saya?/ atau memiliki produk biodisc2 :-

clik sini:-                    http://happynetworking.qnstore.com.my

p/s:  Walaupun anda mulakan dengan membeli pakej BIODISc2 , anda

MASIH boleh promosikan 4 lagi kategori PERNIAGAAN yang lain dan

dibayar. Tanpa perlu anda MEMBELI setiap katogori PERNIGAAN.

Tinggalkan komen