Memilih PARTI

1.NOMBOR SATU. Paling penting. Sebab apa? sebab anda buat PERNIAGAAN bukannya hobi. Macam mana kalau perniagaan tak jalan?

2. PILIH syarikat NO. 1 MALAYSIA, ASIA dan DUNIA. Ini penting sebab anda nak pergi jauh. Bukan setakat jaguh KAMPUNG.

3.MAMPU tak syarikat bayar anda kalau ANDA betul2 HIT. Selama mana syarikat mampu bertahan.1 juta ? 2 juta 3 juta? bukan .Anda perlukan BILLION.

4.Ada ke syarikat MALAYSIA buat BILLION dapat NETWORK MARKETING? ikuti blog ini pasti terjawab PERSOALAN anda.

5.Apa modal untuk perniagaan ini? BERAPA? MODAL perniagaan ini bukan duit tapi IMPIAN.

6.Perniagaan ini bukan anda buat duit dan cabut. Tapi berkenaan dengan IMPIAN anda dan IMPIAN orang2 lain yang terlibat dengan anda. PERNIAGAAN adalah satu gaya hidup sendiri. Anda pilih nak corakkan bagaimana.

7.Jika syarikat gulung tikar , habis semua IMPIAN anda dan rangkaian anda.PILIH syarikat yang betul2 kukuh dari segala aspek.PENTING!! ramai yang dah terkena.

8.Malaysia merupakan negara KE 4 paling aktif didunia didalam segi penerimaan terhadap NETWORK MARKETING. Orang malaysia memang minat NETWORK marketing. Sebab itu banyak syarikat berpusu2 nak tubuh di Malaysia. Sehingga kita berada diranking no.4 dunia.

9.Banyak syarikat GULUNG TIKAR dimalaysia . KENAPA? terlalu banyak sebab seperti MODAL yang sedikit tidak termampu untung menampung KOS permintaan yang terlalu tinggi. Campur tangan pihak berkuasa dan KES PENIPUAN.

10. Syarikat yang terdesak menggunakan 1001 cara utk Mendesak Manusia manusia dimalaysia bagi mengukuhkan statusnya. Sudah nya ke laut. Anak kapal ditinggalkan tanpa kemudi.

11.Pilih lah syarikat Tempatan yang kukuh.( kebiasaannya dari u.s). Baik bantu orang kita dari bantu negara yang akan memakan negara kita.

SAYA menjadi Saudagar bersama Q.I group /Qnet.

PENGASAS syarikat.

Tinggalkan komen